توضیحات

یکی از شغل هایی که در تمام نقاط جهان به عنوان یک شغل میان رده حضوری فعال و کارگشا دارد. شغل پاسخگوی تلفنی یا پشتیبانی تلفنی مشتریان است. در گذشته این شغل را تلفنچی می نامیدند؛ اما امروزه ارتباط درست با مشتریان نیازمند دانش خاص خود است. کسی که پست پاسخگوی تلفنی را بر عهده دارد در واقع در خط مقدم اربتاط با مشتریان شرکت مطبوع خود می باشد. و لحن، نوع صدا، نوع بیان و… اون نمایانگر سطح دانش و فرهنگ و… شرکتش می باشد. از این رو امروزه این امر برای شرکت هایی که ارتباط مستقیم با مشتریان خود دارند بسیار با اهمیت شده است. امروز در وبسایت آموزش زبان لنگ لرن مجم,عه آموزش زبان تخصصی پاسخگوی تلفنی را در نظر گرفته ایم. تسلط به زبان انگلیسی به عنوان زبانی جهت ارتباطا با مشتریان می تواند موقعیت های شغلی جدیدی را برای شما در شرکت های چند ملیتی فراهم آورد. از این رو به شما پیشنهاد می کنیم اگر در این زمینه فعال هستید حتما برای پیشبرد وضعیت آینده شغلی خود این منبع ارزشمند را از دست ندهید.

دانلود مستقیم پیش نمایش :

حجم : 72.462100028992 مگابایت
فرمت : zip

دیدگاه ها


مطالب پرطرفدار